خانه وبلاگ اکسسوری مردانه خرید و فروش عمده بدلیجات باکیفیت عالی

خرید و فروش عمده بدلیجات باکیفیت عالی

خرید و فروش عمده بدلیجات باکیفیت عالی

خرید و فروش عمده بدلیجات باکیفیت عالی 

اگر قصدخرید عمده بدلیجات و زیورالات مانند خرید عمده انگشتر/گردنبند/نیم ست /پابند/ ویا ساعت فانتزی  و شیک دارید.میتوانید به شعب اسو در سقز و بانه مراجعه فرمایید.

خرید و فروش عمده بدلیجات باکیفیت عالی

فروشگاه اینترنتی بدلیجات اسو  در راستای توسعه فعالیت های خود و بر مبنای گسترش فعالیت ها و تجارت الکترونیک اقدام به فروش زیورآلات و بدلیجات عمده به صورت اینترنتی کرده است. داشتن قیمت های رقابتی و تنوع محصولات در بخش بدلیجات و زیورآلات عمده مزیتی است که فروشگاه بدلیجات اسو  را از دیگران متمایز می کند. استفاده از برند های معروف دنیا در حوزه زیورآلات نظیر برند ژوپینگ، کارتیه، ysx، C.M ، kde .steelوسواروسکی و … سبب شده است که تا گستره ای عظیم از بدلیجات و زیورآلات را تقدیم شما عزیزان کنیم که جوابگوی نیاز های جامعه باشد.

دلائل خرید عمده بدلیجات و زیورآلات به صورت اینترنتی

امروزه با گسترش بستر ارتباطات امکان استفاده از فوائد آن نیز روز به روز محیا تر می شود. تصور کنید می خواهید یک خرید عمده زیورآلات و بدلیجات انجام دهید برای این کار اگر شما در شهرستان و یا مناطق دورتر از پایتخت یا مراکز پخش عمده بدلیجات باشید حداقل باید چند روزی کسب و کار خود را تعطیل کنید و پرداخت هزینه زیاد خود را به مراکز پخش عمده بدلیجات برسانید و هزینه اسکان و ایاب و ذهاب را تقبل کنید و خطرات راه و جاده را به جان بخرید. ولی با وجود اینترنت و وجود مرکز خرید اینترنتی قابل اعتماد و با رزومه و سابقه کاری خوب می توانید بسیاری از این هزینه ها  را از بین ببرید و با خیالی آسوده تر اقدام به خرید کنید.

هزینه های بالای حمل و نقل و ایاب و ذهاب

می توان خرید اینترنتی عمده زیورآلات و بدلیجات را مناسب ترین و با صرفه ترین روش برای خرید دانست که از جمله دلایل این امر می توان به صرفه جویی در وقت و یا صرفه جویی در هزینه هایی نظیر ایاب و ذهاب اشاره کرد که گاها خرید از شهرهایی نظیر تهران و … هزینه های میلیونی به بار می آورد.

به روز بودن محصولات ارائه شده

یکی دیگر از دلائلی که هر فروشنده ای را ترغیب به خرید عمده بدلیجات و زیورآلات عمده می کند به روز بودن طرح های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی است زیرا همه روزه و گاها هر هفته فروشگاه های اینترنتی اقدام به آپدیت محصولات و افزودن محصولات جدید به بخش فروش عمده زیورآلات و بدلیجات می کنند.

پاسخگویی 24 ساعته

شما با استفاده از خرید اینترنتی بدلیجات و زیورآلات پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته را دریافت خواهید کرد که این امکان در خرید حضوری میسر نیست و اغلب فروشندگان حضوری پس از فروش پاسخگوی مشتریان خود نیستند

نحوه ثبت سفارش عمده بدلیجات و زیورآلات در فروشگاه بدلیجات اسو

تیتانیوم سرا و بدلیجات اسو
لطفا جهت خرید حضوری به شعبه اسو در
سقز- پاساژ الماس غرب طبقه همکف پ٨۶
بانه-پاساژ ماد طبقه همکف پلاک٢١٢
بانه-کوچه بانک انصار نبش پاساژ نوروز
مدیریت فروش ٠٩١٨٣٧۴٧۵۴٢_٠٩١٨٩٨٠٠٠۶۴
وخرید غیر حضوری هم به
وب سایت https://www.asoojewelry.com/ (https://www.asoojewelry.com/)

تلگرام. https://t.me/asoo_jewelry1 (https://t.me/asoo_jewelry1)

اینستاگرام. instagram.com/aso_jewelry

مراجعه فرمایید

 

اشتراک گذاری:

ممکن است علاقه مند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *